چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 379318
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
ورزش طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آقاباباخان شیراز از برگزاری مسابقات ورزشی طلاب این حوزه علمیه و معرفی نفرات برتر خبر داد.

حجت الاسلام حیدر عارف پور، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز اظهار داشت: مسابقات ورزشی طلاب مدرسه علمیه آقاباباخان شیراز به مدت 2 روز با حضور 30 نفر از  طلاب این مدرسه در رشته های تیراندازی و تنیس روی میز در سالن ورزشی این مدرسه برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با هدف ایجاد شادی و نشاط طلاب مدرسه به همت معاونت تهذیب مدرسه آقاباباخان شیراز برگزار شد که طی این مسابقات ورزشی در سطح این حوزه، از نفرات اول و نفرات اخلاق با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.

مدیر مدرسه آقاباباخان شیراز به مسئله مهم ورزش طلاب این مدرسه اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این حوزه علمیه برای طلاب ورزش کردن می باشد که طلاب حوزه آقاباباخان با شرکت در رشته های مختلف خود پیشقدم می باشند.

حجت الاسلام عارف پور تصریح کرد: الگوی زندگی طلاب ما اگر شامل تمرینات بدنی و ورزشی باشد، مطمئنا تاثیرات بسزایی به همراه خواهد داشت، یک برنامه مناسب ورزشی سلامت طلاب را تضمین می‌کند و خطر بسیاری از بیماری های متداول را کاهش می‌دهد. بنابراین ورزش مرتب می‌تواند طول عمر را افزایش دهد و در فضای تحصیلی  و درسی محصلین حوزه علمیه نقش قابل توجهی را دارد.

وی در پایان خبر داد: یک دوره از مسابقات ورزشی طلاب این مدرسه در حال برنامه ریزی می باشد که قصد اجرای آن در سال تحصیلی جدید را داریم که جزئیات آن متعاقبا از سوی معاونت تهذیب اعلام خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha